Augau kaip visiškas humanitaras (mama norėjo, kad būčiau pianistas), bet po kariuomenės įstojau į inžinerinės informatikos specialybę VGTU. Ten supratau, kad turiu neblogą analitinę galvą ir skaičiai kalba su manimi. Dirbti man teko nuo pat pirmo kurso, tad kartu su matematika teko valgyti nesaldžią reklamos pardavėjo duoną.
Jau tada mačiau, kad mano pardavimai yra kitokie. Jie buvo retesni, bet stambesni nei kolegų. Greitai supratau, kad tobulindamas savo pardavėjo įgūdžius (ko pardavėjai dažniausiai nedaro tikėdamis savo charizma ar gebėjimu įbrukti) mažais, bet užtikrintais žingsneliais judėjau markentingo link.
Gilindamas savo marketingo specialisto žinias aš supratau, kad mano sprendimai nėra kūrybiniai, bet kažkokie matematiniai. Tai davė rezultatų stabilumą ir prognozių tikslumą. Ieškodamas tiesos, pats to nežinodamas, pradėjau Produkto analitikos tyrimus. Man visada rūpėjo žinoti atsakymus. Jeigu klausimas gimė galvoje ir yra svarbus, nenurimsiu, kol nerasiu atsakymo.
Growth Hacking
Įvaldęs produkto analitiką aptikau, kad šis metodas turi lubas - virš 100% konversijos nepakilsi. Tada ir atradau Growth filosofiją ir technikas, kurias tyrinėju iki dabar.
Dirbau su Online ir Ofline verslais, B2B, B2C ir net C2C verslais ir visur mačiau tuos pačius piltuvėlius ir konversijas, bei tai, kad pagrindinės metrikos nėra susijusios su pardavimais. Pagrindinė metrika visada yra apie klientą ir turi romantiška pavadinimą North Star metric..